INTERNATIONAL DIPLOMA IN SALES MANAGEMENT

Διεθνές Δίπλωμα στη Διοίκηση Πωλήσεων

Το πρόγραμμα "International Diploma in Sales Management" απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου των πωλήσεων ανεξαρτήτου επιχειρηματικής δραστηριότητας, σε προϊσταμένους και διευθυντές πωλήσεων και marketing που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης των τμημάτων των οποίων προΐστανται, σε στελέχη τμημάτων που έρχονται σε επαφή με πελάτες, σε νέους πωλητές που χρειάζονται καθοδήγηση και πληροφόρηση για την επαγγελματική τους ενασχόληση καθώς και σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικότερα που έχουν ή που πρόκειται να απασχοληθούν στον χώρο των πωλήσεων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

3 μήνες
(400 ώρες)

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη Τηλεκατάρτιση
Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεο, παρουσιάσεις, σημειώσεις) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο.

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (190€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20 Μαΐου 2021
20 Μαΐου 2021

30 Μαΐου 2021
30 Μαΐου 2021

10 Ιουνίου 2021
10 Ιουνίου 2021

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το Πρόγραμμα «International Diploma in Sales Management» απευθύνεται στο ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται ή προτίθεται να απασχοληθεί στο τμήμα διοίκησης Πωλήσεων μιας επιχείρησης, εφαρμόζοντας σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης και διαχείρισης των πωλήσεων αυτής.

Στόχος του Προγράμματος είναι η ουσιαστική εκπαίδευση και επαγγελματική επιμόρφωση των συμμετεχόντων έτσι ώστε:

  • Να επανασχεδιάσουν το τμήμα πωλήσεων ώστε να πετύχουν ουσιαστική και αποδοτική διαχείριση στο νευραλγικό αντικείμενο των πωλήσεων
  • Να στηρίζουν, να ενθαρρύνουν και να αξιολογούν τους πωλητές τους
  • Να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στη Διοίκηση τμημάτων Πωλήσεων
  • Να αναβαθμίσουν την ποιότητα και κατά συνέπεια την αποδοτικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους
  • Να διατηρούνται «απασχολήσιμοι» στην αγορά εργασίας εφοδιάζοντας τους με επαγγελματικά μυστικά στη διαχείριση των πωλήσεων
  • Να συμμετέχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο βιογραφικό τους σημείωμα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Παρακολούθησης: αποκλειστικά μέσω Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης: Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο καθώς δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει ζωντανά μαθήματα-τηλεδιασκέψεις.

Διάρκεια: έως 3 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Πιστοποίηση: Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος συμμετέχει σε εξετάσεις για αναγνωρισμένη πιστοποίηση. Οι εξετάσεις υλοποιούνται εξ’ αποστάσεως με τηλεεπιτήρηση από το φορέα πιστοποίησης, είναι ατομικές και προγραμματίζονται σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον καταρτιζόμενο. Οι εξετάσεις αποτελούνται από ένα τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, στις οποίες ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να απαντήσει σωστά σε ποσοστό 70% και άνω για να πετύχει. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο καταρτιζόμενος δικαιούται μία επανεξέταση δωρεάν.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης χορηγούνται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 400 ωρών στο αντικείμενο: Sales Management – Διοίκηση Πωλήσεων.
  • Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση με τίτλο: «International Diploma in Sales Management».
  • Συνοδευτικό έντυπο Europass με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, του τρόπου υλοποίησής του και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ενότητα 1: Εισαγωγικές έννοιες και ορισμοί – Διαχείριση Τμήματος Πωλήσεων (Sales management)

  • 1.1: Εισαγωγή: Εκπαιδευτικοί στόχοι 1ης ενότητας
  • 1.2: Ορισμός “Διοίκηση Πωλήσεων”
  • 1.3: Διοίκηση Πωλήσεων
  • 1.4: Στόχοι της Διοίκησης Πωλήσεων
  • 1.5: Διοίκηση Προσωπικού Πωλήσεων
  • 1.6: Η Εξέλιξη της Διοίκησης Πωλήσεων
  • 1.7: Διαφορές Διεύθυνσης Πωλήσεων & Πώλησης
  • 1.8: Ικανότητες Διευθυντή πωλήσεων
  • 1.9: Αναγκαιότητα ύπαρξης αποτελεσματικής Διοίκησης Πωλήσεων
  • 1.10: Λειτουργίες Οργάνωσης & Διοίκησης Τμήματως Πωλήσεων
  • 1.11: Ανακεφαλαίωση – Οργάνωση & Διοίκηση Πωλήσεων
  • 1.12: Προγραμματισμός/Σχεδίαση Διοίκησης Τμήματος Πωλήσεων
  • 1.13: Περιβάλλον Δράσης Επιχειρήσεων
  • 1.14: Σύγχρονες Τάσεις Διοίκησης Πωλήσεων
  • 1.15: Κατανόηση Φύσης Εξωτερικού Περιβάλλοντος
  • 1.16: Προβλέψεις Πωλήσεων
  • 1.17: Διοίκηση Πωλήσεων – Στρατηγική Μάρκετινγκ
  • 1.18: Σχεδιασμός Περιοχών Πωλήσεων
  • 1.19: Παράγοντες Απόδοσης Πωλητών
  • 1.20: Αξιολόγηση Στελεχών Πωλήσεων

Ενότητα 2: Προγραμματισμός & Σχεδιασμός Τμήματος Πωλήσεων

  • 2.1: Φάσεις Διοίκησης Τμήματος Πωλήσεων
  • 2.2: Σχεδιασμός Οργάνωσης Πωλήσεων
  • 2.3: Πρόσληψη Στελεχών Πωλήσεων
  • 2.4: Εκπαίδευση Στελεχών Πωλήσεων
  • 2.5: Παρακίνηση Στελεχών Πωλήσεων
  • 2.6: Καθορισμός Στόχων Πωλήσεων
  • 2.7: Αξιολόγηση Στελεχών Πωλήσεων
  • 2.8: Συστήματα αμοιβών πωλητών

Ενότητα 3: Προσωπικές πωλήσεις

  • 3.1: Δημιουργία Σχέσεων με Πελάτες
  • 3.2: Προσαρμοστική Πώληση
  • 3.3: Αποτελεσματική Δικτύωση στην Αγορά
  • 3.4: Ανακεφαλαίωση 3ης ενότητας

Ενότητα 4: Επιχειρηματική ηθική

  • 4.1: Επιχειρηματική Ηθική και Δεοντολογία
  • 4.2: Κώδικας Δεοντολογίας Πωλήσεων
  • 4.3: Πολιτικές, Πρακτικές και Κουλτούρα Πωλήσεων
  • 4.4: Ανακεφαλαίωση 4ης ενότητας

Ενότητα 5: Δύναμη Αποτελεσματικής Επικοινωνίας

  • 5.1: Παράγοντες της Αποτελεσματική Επικοινωνίας
  • 5.2: Επικοινωνία: Συμπεριφορά και Δεοντολογία
  • 5.3: Ενημερωτικές συναντήσεις
  • 5.4: Ανακεφαλαίωση 5ης ενότητας

Ενότητα 6: Κατανοώντας τον Πελάτη

  • 6.1: Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή
  • 6.2: Η Αγοραστική Διαδικασία
  • 6.3: Δημιουργία Προσωπικού Portfolio
  • 6.4: Ανακεφαλαίωση 6ης ενότητας

Ενότητα 7: Τεστ Αυτοαξιολόγησης

Ενότητα 8: Εντοπίστε τους πελάτες σας

  • 8.1: Συστατικά Επιτυχημένων Πωλήσεων
  • 8.2: Διαδικασίες Αναζήτησης Πελατών
  • 8.3: Μέσα Αναζήτησης πελατών
  • 8.4: Ανακεφαλαίωση 8ης ενότητας

Ενότητα 9: Στρατηγικές προσέγγισης στις πωλήσεις

  • 9.1: ‘’Η πρώτη εντύπωση’’
  • 9.2: Σύναψη επαγγελματικών σχέσεων
  • 9.3: Διαλέγοντας Μέθοδο Διαπραγμάτευσης
  • 9.4: Ανακεφαλαίωση 9ης ενότητας

Ενότητα 10: Διαχείριση αντιρρήσεων

  • 10.1: Τύποι Αντιρρήσεων
  • 10.2: Στάδια Προσέγγισης Αρνητικών Πελατών
  • 10.3: Αντιμετώπιση αντιρρήσεων
  • 10.4: Ανακεφαλαίωση 10ης ενότητας

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ευάγγελος Γιομπλιάκης

Ευάγγελος Γιομπλιάκης

Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Έχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 20ετή Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ