INTERNATIONAL CERTIFICATE IN FRANCHISE MANAGEMENT

Διεθνής Πιστοποίηση Διοίκησης Συστημάτων Δικαιοχρησίας

Το πρόγραμμα “INTERNATIONAL CERTIFICATE IN FRANCHISE MANAGEMENT” έχει ως στόχο την υποστήριξη του συνολικού Συστήματος franchise. Υποβοηθά τους Διοικούντες να διαχέουν την απαραίτητη γνώση, διασφαλίζοντας όχι μόνο τη συμμόρφωση με τις αρχές του franchising, αλλά και την κρίσιμη φύση της σχέσης αυτής των Δικαιοδόχων με τους αντίστοιχους Δικαιοπάροχους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

3 μήνες
(400 ώρες)

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη Τηλεκατάρτιση
Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεο, παρουσιάσεις, σημειώσεις) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο.

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (190€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20 Οκτωβρίου 2021
20 Οκτωβρίου 2021

30 Οκτωβρίου 2021
30 Οκτωβρίου 2021

10 Νοεμβρίου 2021
10 Νοεμβρίου 2021

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Στελέχη Διοίκησης που ήδη εργάζονται στον κλάδο της Δικαιόχρησης (franchise),
  • σε νεοεισερχόμενα Στελέχη που ξεκινούν την καριέρα τους σε Σύστημα Δικαιόχρησης,
  • επιχειρηματίες υφιστάμενους ή μη – Δικαιοπάροχους και Δικαιοδόχους –
  • ανέργους, φοιτητές ή αποφοίτους ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ και Λυκείων οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στο κλάδο της Δικαιόχρησης.

Σκοπός του προγράμματος “International Certificate in Franchise Management” είναι η εμβάθυνση στους κρίσιμους παράγοντες που διέπουν τη λειτουργία του Συστήματος Δικαιόχρησης, η πλήρης αξιοποίηση του παρεχόμενου πλάνου ανάπτυξης από το Δικαιοπάροχο, από τα Στελέχη Διοίκησης, αλλά και τους επενδυτές. Επιπρόσθετα, η στελέχωση των επιχειρήσεων Δικαιόχρησης με ικανά για τη διαχείριση και διάχυση της γνώσης μέσα στο Δίκτυο, διασφαλίζοντας αφενός την αμφίδρομη επικοινωνία και αφετέρου την επίτευξη αμοιβαίου οφέλους.

Το Σύστημα Franchise: O θεσμός Δικαιόχρησης (franchising) εμφανίζει πλέον σημεία ανάκαμψης και “ωριμότητας” έπειτα από 30 έτη παρουσία στην Ελλάδα. Έτσι, η κερδοφόρα λειτουργία του Συστήματος Δικαιόχρησης προαπαιτεί Στελέχη και Επενδυτές (Δικαιοδόχους) ικανούς ως προς τη διαχείριση των διάχυτων πληροφοριών και την αυστηρή εφαρμογή του εκάστοτε Επιχειρηματικού Πλάνου που επιβάλλει ο Δικαιοπάροχος.

Η επιτυχής Διοίκηση των μονάδων Δικαιόχρησης απαιτεί επιμόρφωση σε συγκεκριμένη θεματολογία, πέραν της εμπειρίας και του έμφυτου ενστίκτου. Επιχειρηματίες (δυνητικοί Δικαιοδόχοι) που γνωρίζουν να επιλέγουν κερδοφόρα Συστήματα Δικαιόχρησης, αξιολογώντας με σύνεση και γνώση το Φάκελο Υποψήφιου Επενδυτή, δημιουργούν επενδυτικές ευκαιρίες διαισθανόμενοι την αγορά.

Επίσης περιζήτητα είναι πλέον Στελέχη Διοίκησης που να γνωρίζουν πως να αξιοποιούν μεθοδικά τα Εγχειρίδια Λειτουργίας, να διεξάγουν Έρευνες Αγοράς, να εφαρμόζουν συστηματικούς Ποιοτικούς Ελέγχους, να ερμηνεύουν Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις, εφαρμόζοντας τις επαγγελματικές τους εμπειρίες σ’ έναν πολλά υποσχόμενο, ώριμο πια κλάδο.

ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Έχοντας ολοκληρώσει αυτό το πρόγραμμα θα είστε σε θέση να:

  • Κατανοήσετε το πραγματικό πλαίσιο λειτουργίας του Συστήματος Δικαιόχρησης.
  • Καταδείξετε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις επιτυχίας του Συστήματος.
  • Εφαρμόζετε το συγκροτημένο επιχειρηματικό Πλάνο Συστήματος Δικαιόχρησης.
  • Συνειδητοποιήσετε τη συνολική δομή του κόστους, και των κινητήριων δυνάμεων που καθορίζουν τον όγκο πωλήσεων και την κερδοφορία.
  • Αξιοποιήσετε τις πληρέστατες ευκαιρίες που παρουσιάζει η επιχείρηση Δικαιόχρησης.
  • Αξιοποιήσετε ένα brand name που παραχωρείται στο Δικαιοδόχο.
  • Μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος που σας δίδεται.
  • Αξιοποιήσετε τις ευκαιρίες της επιλεγμένης περιοχής δραστηριοποίησης.
  • Αναδείξετε μη προφανή στοιχεία ενός Δικτύου Δικαιόχρησης, όπως εταιρική κουλτούρα, δομή, μοντέλο λειτουργίας, στρατηγική ανάπτυξής, εμπειρία στελεχών, κλπ.
  • Συμβάλλετε σε κρίσιμα μη προφανή στοιχεία όπως κουλτούρα, προσδοκίες και επιδόσεις.
  • Διακρίνετε διαθέσιμες επαγγελματικές δεξιότητες για τη μεγιστοποίηση αμοιβαίων ωφελειών

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Παρακολούθησης: αποκλειστικά μέσω Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης: Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο καθώς δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει ζωντανά μαθήματα-τηλεδιασκέψεις.

Διάρκεια: έως 3 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Πιστοποίηση: Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος συμμετέχει σε εξετάσεις για αναγνωρισμένη πιστοποίηση. Οι εξετάσεις υλοποιούνται εξ’ αποστάσεως με τηλεεπιτήρηση από το φορέα πιστοποίησης, είναι ατομικές και προγραμματίζονται σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον καταρτιζόμενο. Οι εξετάσεις αποτελούνται από ένα τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, στις οποίες ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να απαντήσει σωστά σε ποσοστό 70% και άνω για να πετύχει. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο καταρτιζόμενος δικαιούται μία επανεξέταση δωρεάν.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης χορηγούνται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 400 ωρών στο αντικείμενο: Franchise Management.
  • Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση με τίτλο: «International Certificate in Franchise Management».
  • Συνοδευτικό έντυπο Europass με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, του τρόπου υλοποίησής του και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Α΄ Κύκλος Παρακολούθησης

  1. Βασικά Συστήματος Franchising – Εισαγωγή
  • Τι είναι η Δικαιόχρηση – Franchise
  • Μέρη που Απαρτίζουν το Σύστημα Δικαιόχρησης
  • Μορφές Οργάνωσης Δικαιόχρησης
  • Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα Συστήματος
  • Εταιρείες & Τύποι Επιχειρήσεων
  1. Οργάνωση Συστήματος Δικαιόχρησης
  • Κύριοι Τύποι Δικαιόχρησης
  • Διάρθρωση Συστήματος
  • Κανόνες Οργάνωσης & Λειτουργίας
  • Διακανονισμός Δικαιόχρησης
  • Ορίζοντας Σχέσεις στο Σύστημα
  1. Νομολογία & Διεθνοποίηση Δικαιόχρησης
  • Η Νομολογία Δικαιόχρησης στην Ελλάδα
  • Διεθνή Συστήματα Δικαιόχρησης
  • Διεθνής Προοπτική Ελληνικής Δικαιόχρησης
  • Master Franchise, ως Μοχλός Διεθνοποίησης
  1. Διασφάλιση Προϋποθέσεων Εμπιστοσύνης
  • Εκχώρηση Συστήματος Δικαιόχρησης
  • Στάδια Διαμόρφωσης Σύμβασης
  • Δεξιότητες & Χαρακτηριστικά ενός Δικαιοδόχου
  • Ο Δικαιοπάροχος – Ξεκινώντας τη Λειτουργία της Αλυσίδας
  • Η Καλή Πίστη στη Συνεργασία
  1. Έρευνα & Επιλογή Συστήματος Δικαιόχρησης
  • Σημασία Έρευνας – Αγοράς Δικαιόχρησης
  • Κριτήρια Ορθής Επιλογής
  • Προϋποθέσεις Συστήματος Δικαιόχρησης
  • Διεξαγωγή Έρευνας – Αγοράς Δικαιόχρησης
  1. Οργάνωση Συστήματος Δικαιόχρησης
  • Κύρια Θέματα Σύμβασης Δικαιόχρησης
  • Πακέτο Δικαιόχρησης
  • Θέματα Εγχειριδίου Δικαιόχρησης
  • Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις
  • Τρόποι Αποτίμησης Εταιρικής Αξίας
  1. Αξιολόγηση Συστήματος Δικαιόχρησης
  • Αξιολόγηση Δικαιοπάροχου
  • Αξιολόγηση λοιπών Δικαιοδόχων
  • Κανόνες Διαπραγμάτευσης Σύμβασης
  • Παράγοντες Επιτυχίας & Αποτυχίας Συστήματος
  1. Διοίκηση Συστήματος Δικαιόχρησης
  • Παράγοντες Αποτελεσματικής Διοίκησης
  • Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας
  • Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών
  • Προμήθειες Προϊόντων Συστήματος
  • Εξυπηρέτηση Πελατών

      9. Αξιολόγηση Επίδοσης Συστήματος Δικαιόχρησης

  • Έλεγχος & Επιθεωρήσεις
  • Κριτήρια Απόδοσης – Αποτελεσματικότητας
  • Τιμολογιακή Πολιτική
  • Προάσπιση Ανταγωνισμού Μεταξύ Μελών
  • Λύση Συμβολαίου Δικαιοχρήσης
  • Ανανέωση Συμβολαίου Δικαιόχρησης

 

1ο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ FRANCHISE

Ενότητα 1η: Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας

  • Βασικές Έννοιες Ε.Α.
  • Σημασία Ε.Α. για Καταναλωτή & Επιχειρήσεις
  • Στόχοι που επιτελούνται (Γενικοί & Ειδικοί)
  • Καθημερινές Δραστηριότητες
  • Κόστος Επιβάρυνσης Επιχειρήσεων
  • Στοιχεία Ολοκλήρωσης Δ.Ε.Α.

Ενότητα 2η: Ποιότητα Εξυπηρέτησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας

  • Βασικές Έννοιες Πελάτη
  • Έννοια Αξίας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Ποιότητα και Υπηρεσίες
  • Προσδοκίες και Μοντέλο SERVQUAL

Ενότητα 3η: Δημιουργία Προστιθέμενης Αξίας

  • Στάδια Δημιουργίας Προστιθέμενης Αξίας
  • Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας
  • Αρχές Ολικής Ποιότητας Πελατών
  • Επίπεδα Εξυπηρέτησης & Δείκτες Αξιολόγησης
  • Χάσματα – Διάψευση Προσδοκιών Πελατών
  • Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων

2ο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ FRANCHISE

Ενότητα 1η: Εισαγωγή στη Διαχείριση Τροφίμων

  • Ορισμοί & Διακρίσεις τροφίμων
  • Επεξεργασία Τροφίμων
  • Είδη Κινδύνων Τροφίμων
  • Παρακολούθηση Υλικών Επαφής με Τρόφικα

Ενότητα 2η: Ποιοτικός Έλεγχος Τροφίμων

  • Ορισμοί – Έννοιες Ποιότητας Τροφίμων
  • Έλεγχος Ποιότητας Τροφίμων
  • Εργαλεία Ελέγχου Ποιότητας Τροφίμων
  • Ιχνηλασιμότητα Τροφίμων

Ενότητα 3η: Διαχείριση Οργανικών Απορριμμάτων

  • Γενικές Έννοιες Απορριμμάτων
  • Τροφικά Απορρίμματα
  • Οργανικά Απορρίμματα
  • Τεχνολογίες Οργανικών Απορριμμάτων

3ο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ FRANCHISE

Ενότητα 1η: Βασικές Έννοιες Υπηρεσιών

  • Έννοιες – Είδη Πελατών
  • Έννοια Εξυπηρέτησης/Παροχής Υπηρεσιών
  • Έννοια της Αξίας Υπηρεσιών
  • Υπηρεσίες & Δίκτυα Franchise

Ενότητα 2η: Παράγοντες Παροχής Υπηρεσιών

  • Ικανοποίηση Πελατών
  • Ποιότητα Προσφερόμενων Υπηρεσιών
  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Πολιτική Εξυπηρέτησης Πελατών

Ενότητα 3η: Επικοινωνία κι Εξυπηρέτηση

  • Διαδικασία Επικοινωνίας
  • Τεχνικές Ικανότητες Επηρεασμού
  • Λεκτική Επικοινωνία
  • Mη Λεκτική Επικοινωνία

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ευάγγελος Γιομπλιάκης

Ευάγγελος Γιομπλιάκης

Ο Ευάγγελος Γιομπλιάκης, Μ.Β.Α(U.S.A), δραστηριοποιείται σ΄ όλη την Ελλάδα ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, καθώς και εξειδικευμένα θέματα Διαχείρισης Επικοινωνίας Ανείσπρακτων Οφειλών. Έχει πιστοποιηθεί από φορείς όπως ΕΚΕΠΙΣ, ΕΚΔΔ, ΙΔΕΚΕ και ΕΟΜΜΕΧ, καθώς επίσης διαθέτει 18χρονη Διδακτική & Συμβουλευτική εμπειρία, σε φορείς όπως ΚΑΕΛΕ, Εμπορικούς Συλλόγους, KEK, ΙΔΕΚΕ (ΗΣΙΟΔΟΣ), Υπουργείο Παιδείας (ΕΡΜΕΙΟΝ, ΤΕΙ), Εθν. Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και εταιρείες Ιδιωτικού Τομέα.











ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ