ΑΘΛΗΤΙΚΟ MARKETING

& ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

Το πρόγραμμα "Αθλητικό Marketing & Νομικό Πλαίσιο Αθλητικών Συλλόγων" απευθύνεται σε στελέχη ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων, προπονητές, μέλη διοικήσεων και προέδρους συλλόγων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

30 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη Τηλεκατάρτιση
Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεο, παρουσιάσεις, σημειώσεις) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο.

Δίδακτρα

140€

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20 Οκτωβρίου 2021
20 Οκτωβρίου 2021

30 Οκτωβρίου 2021
30 Οκτωβρίου 2021

10 Νοεμβρίου 2021
10 Νοεμβρίου 2021

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το Πρόγραμμα «Αθλητικό Marketing & Νομικό Πλαίσιο Αθλητικών Συλλόγων» απευθύνεται σε στελέχη ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων, προπονητές συλλόγων, μέλη διοικήσεων και προέδρους. Το Πρόγραμμα αποτελεί ένα χρήσιμο οδηγό επιβίωσης για όλους τους εμπλεκόμενους με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό στην δύσκολη – όπως έχει διαμορφωθεί – μετά τον Covid-19 εποχή. Το Πρόγραμμα επίσης απευθύνεται σε αθλητικούς συντάκτες και υπεύθυνους επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων Αθλητικών Συλλόγων.

ε την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος θα έχει την δυνατότητα να γνωρίζει το νομικό πλαίσιο, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα, νομικά και φορολογικά, για την λειτουργία ενός αθλητικού σωματείου.

Επιπλέον παρουσιάζονται οι τρόποι με τους οποίους ένα σωματείο μπορεί να λειτουργεί σε νόμιμα πλαίσια και να έχει αύξηση των εσόδων.

Ακόμα, παρατίθενται οι τρόποι για την προσέλκυση και αύξηση υποψήφιων χορηγών αλλά και οι τακτικές για την διατήρησή τους μέσω α) ψηφιακών πλατφορμών και β) δια ζώσης. Μέσα από απλές πρακτικές γίνονται γνωστοί απλοί τρόποι για τη διατήρηση της σχέσης του συλλόγου με το φίλαθλο κοινό και την τοπική κοινωνία.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Παρακολούθησης: αποκλειστικά μέσω Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης: Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο καθώς δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει ζωντανά μαθήματα-τηλεδιασκέψεις.

Διάρκεια: έως 3 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος χορηγείται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 30 ωρών στο αντικείμενο: Αθλητικό Marketing & Νομικό Πλαίσιο Αθλητικών Συλλόγων.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Περί αθλητικού σωματείου
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Πόροι, τρόποι & πηγές χρηματοδότησης
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Εργατικό & Φορολογικό πλαίσιο
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Υποχρεώσεις – Δικαιώματα
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Παραρτήματα – Υποδείγματα – Οδηγίες
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Το αθλητικό Marketing – Ορισμός και λειτουργία
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Τα Social Media στην υπηρεσία του αθλητισμού
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Κοινωνική πολιτική Αθλητικών Συλλόγων
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Υποχρεώσεις Υπεύθυνου Επικοινωνίας & Social Media Manager
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Ενδεικτικές δουλειές στην Αθλητική Ένωση Κομοτηνής και τον Πανθρακικό
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Συμπερασματικοί πίνακες ως προς την χρήση των Social Media σε Ερασιτεχνικούς Συλλόγους της Ροδόπης










ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ