INTERNATIONAL DIPLOMA IN GAME DEVELOPMENT IN UNITY

Διεθνές Δίπλωμα στον Προγραμματισμό Παιχνιδιών με τη Unity

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται για τον προγραμματισμό παιχνιδιών στη Unity με χρήση της γλώσσας προγραμματισμού C#, χωρίς να είναι απαιτούμενη η προηγούμενη εμπειρία σε αυτά. Ιδανικά, ο σπουδαστής θα πρέπει να έχει βασική αντίληψη μαθηματικών και να είναι εξοικειωμένος με την περιήγηση στο διαδίκτυο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

3 μήνες
(400 ώρες)

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη Τηλεκατάρτιση
Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεο, παρουσιάσεις, σημειώσεις) και μελετά ατομικά σε δικό του χρόνο.

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (190€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

30 Σεπτεμβρίου 2021
30 Σεπτεμβρίου 2021

10 Οκτωβρίου 2021
10 Οκτωβρίου 2021

20 Οκτωβρίου 2021
20 Οκτωβρίου 2021

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το Πρόγραμμα «Προγραμματισμός Παιχνιδιών με τη Unity», εισάγει τον σπουδαστή στην Unity Engine και στον προγραμματισμό με C#. Η Unity είναι η δημοφιλέστερη μηχανή παιχνιδιών, κατάλληλη για τη δημιουργία παιχνιδιών για τα σημαντικότερα λειτουργικά συστήματα υπολογιστών, κινητών και tablets.

Η μέθοδος διδασκαλίας βασίζεται στη δημιουργία τριών παιχνιδιών σε δύο και τρεις διαστάσεις αντίστοιχα. Μέσα από αυτά τα παραδείγματα, οι σπουδαστές θα αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για τον προγραμματισμό πολύπλοκων 2D και 3D παιχνιδιών.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος /η θα είναι σε θέση να:

  1. Αντιλαμβάνεται έννοιες της C#, όπως μεταβλητές και δηλώσεις if.
  2. Εντοπίζει σφάλματα, να λαμβάνει την είσοδο του χρήστη και να δημιουργεί κινήσεις παίκτη.
  3. Εφαρμόζει shaders που μεταμορφώνουν το φόντο του παιχνιδιού.
  4. Δημιουργεί εχθρούς με βασική συμπεριφορά AI.
  5. Συλλέγει και να καταστρέφει αντικείμενα παιχνιδιών.
  6. Προσθέτει ηχητικά εφέ και μουσική υπόκρουση.
  7. Περιηγείται στη Unity και ανακαλύπτει μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως το AssetStore.
  8. Αναπτύσσει το παιχνίδι σε πάνω από 20 πλατφόρμες, για υπολογιστές, tablet, κινητά αλλά και web browsers.
  9. Platform Game – Πρώτα βήματα – Έλεγχος παίκτη
  10. Platform Game – Μετακίνηση επιπέδων – 3D Game – Πρώτα βήματα
  11. 3D Game – Δημιουργία παίκτη
  12. 3D Game – Όπλο παίκτη
  13. 3D Game – Νομίσματα – Αγορά όπλου – Ανακεφαλαίωση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Παρακολούθησης: αποκλειστικά μέσω Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης: Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο καθώς δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει ζωντανά μαθήματα-τηλεδιασκέψεις.

Διάρκεια: έως 3 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Πιστοποίηση: Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος συμμετέχει σε εξετάσεις για αναγνωρισμένη πιστοποίηση. Οι εξετάσεις υλοποιούνται εξ’ αποστάσεως με τηλεεπιτήρηση από το φορέα πιστοποίησης, είναι ατομικές και προγραμματίζονται σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον καταρτιζόμενο. Οι εξετάσεις αποτελούνται από ένα τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, στις οποίες ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να απαντήσει σωστά σε ποσοστό 70% και άνω για να πετύχει. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο καταρτιζόμενος δικαιούται μία επανεξέταση δωρεάν.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης χορηγούνται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 400 ωρών στο αντικείμενο: Game Development in Unity.
  • Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση με τίτλο: «International Diploma in Cerificate Game Development in Unity».
  • Συνοδευτικό έντυπο Europass με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, του τρόπου υλοποίησής του και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • Ενότητα 1: Εισαγωγή – Space Shooter / Πρώτα βήματα
  • Ενότητα 2: Space Shooter – Δημιουργία παίκτη – Πυροβολισμοί
  • Ενότητα 3: Space Shooter – Εχθροί – Γραφικά
  • Ενότητα 4: Space Shooter – Αναβάθμιση όπλου – Αναβάθμιση ταχύτητας παίχτη
  • Ενότητα 5: Space Shooter – Ασπίδα προστασίας – Διεπαφή χρήστη
  • Ενότητα 6: Space Shooter – Εφέ – Ήχοι
  • Ενότητα 7: Space Shooter – Post Processing – Ανάπτυξη παιχνιδιού
  • Ενότητα 8: Platform Game – Πρώτα βήματα – Έλεγχος παίκτη
  • Ενότητα 9: Platform Game – Μετακίνηση επιπέδων – 3D Game – Πρώτα βήματα
  • Ενότητα 10: 3D Game – Δημιουργία παίκτη
  • Ενότητα 11: 3D Game – Όπλο παίκτη
  • Ενότητα 12: 3D Game- Νομίσματα – Αγορά όπλου – Ανακεφαλαίωση

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Θωμάς Δούμας

Θωμάς Δούμας

Από το 2009 έως και σήμερα, εργάζεται ως Full Stack Web Developer και System Administrator. Ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχει συνεργαστεί με πλήθος εταιρειών για τη δημιουργία των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων, όπως επίσης και για τη δημιουργία των εταιρικών τους δικτύων ή τη βελτίωση των δικτύων που προϋπήρχαν, με στόχο τη μέγιστη δυνατή απόδοση και ασφάλεια των συστημάτων τους.











ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ