ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ - CERTIFIED EDUCATOR IN LEARNING DIFFICULTIES SCREENING

Το Πρόγραμμα "Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών-Certified Educator in Learning Difficulties Screening" αποτελεί ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης & Πιστοποίησης εξειδικευμένων δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

400 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη τηλεκατάρτιση

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (190€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20 Οκτωβρίου 2021
20 Οκτωβρίου 2021

30 Οκτωβρίου 2021
30 Οκτωβρίου 2021

10 Νοεμβρίου 2021
10 Νοεμβρίου 2021

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Στόχος του Προγράμματος «Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών» είναι η κατάρτιση των συμμετεχόντων στο γνωστικό πεδίο των Μαθησιακών Δυσκολιών, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών και παρέμβασης σε περιπτώσεις παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Το πρόγραμμα πραγματοποιεί μία προσέγγιση των Μαθησιακών Δυσκολιών παρουσιάζοντας τα αίτιά τους, συζητώντας για τα χαρακτηριστικά και την εικόνα των παιδιών/μαθητών με δυσκολίες μάθησης, καθώς και για θέματα παρέμβασης και αντιμετώπισης των δυσκολιών αυτών σε γνωστικό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο.

Επιμέρους στόχους του προγράμματος αποτελούν:

  • Η παρουσίαση και η συζήτηση θεωρητικών θεμάτων που αφορούν τις μαθησιακές δυσκολίες.
  • Η κατανόηση των βασικών ενδείξεων και χαρακτηριστικών των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.
  • Η απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων αξιολόγησης και διδασκαλίας παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται:

  • Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στελέχη της εκπαίδευσης και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Σε εκπαιδευτικούς που έχουν πρόσφατα αποκτήσει το πτυχίο τους ή που δεν έχουν κάποια εξειδίκευση στις Μαθησιακές δυσκολίες.
  • Σε άνεργους, φοιτητές ή απόφοιτους ΑΕΙ που ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν σε θέσεις γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων.
  • Σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για κατάρτιση στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο εκπαιδευτικός (λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού) θα είναι σε θέση να:

  • Κατηγοριοποιεί τις μαθησιακές δυσκολίες
  • Αναγνωρίζει τα γενικά χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Κατανοεί τις δυσκολίες που συνυπάρχουν με τις μαθησιακές δυσκολίες
  • Ανιχνεύει έγκαιρα τις Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Ενσωματώνει στρατηγικές στη διδασκαλία ή την παρέμβαση, με σκοπό την ενίσχυση των μαθησιακών δεξιοτήτων του παιδιού.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Παρακολούθησης: αποκλειστικά μέσω Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης: Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο καθώς δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει ζωντανά μαθήματα-τηλεδιασκέψεις.

Διάρκεια: έως 3 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Πιστοποίηση: Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος συμμετέχει σε εξετάσεις για αναγνωρισμένη πιστοποίηση. Οι εξετάσεις υλοποιούνται εξ’ αποστάσεως με τηλεεπιτήρηση από το φορέα πιστοποίησης, είναι ατομικές και προγραμματίζονται σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον καταρτιζόμενο. Οι εξετάσεις αποτελούνται από ένα τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, στις οποίες ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να απαντήσει σωστά σε ποσοστό 70% και άνω για να πετύχει. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο καταρτιζόμενος δικαιούται μία επανεξέταση δωρεάν.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης χορηγούνται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 400 ωρών στο αντικείμενο: Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών.
  • Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση με τίτλο: «Certified Educator in Learning Difficulties Screening – Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών».
  • Συνοδευτικό έντυπο Europass με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, του τρόπου υλοποίησής του και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • Ενότητα 1η: Εννοιολογικές διασαφηνίσεις
  • Ενότητα 2η: Χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Ενότητα 3η: Μαθησιακές Δυσκολίες και Γνωστικά Ελλείμματα
  • Ενότητα 4η: Αιτιολογία των Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Ενότητα 5η: Δυσκολίες στα Μαθηματικά
  • Ενότητα 6η: Βασικές αρχές Ανίχνευσης – Αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Ενότητα 7η: Αξιολόγηση των Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Ενότητα 8η: Μαθησιακές δυσκολίες και Σύγχρονες Γνωστικές Προσεγγίσεις
  • Ενότητα 9η: Θέματα παρέμβασης και υποστήριξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Ενότητα 10η: Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας σε περιπτώσεις παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δέσποινα Παπαδοπούλου

Δέσποινα Παπαδοπούλου

- Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εφαρμοσμένη Ψυχολογία: Σχολική Ψυχολογία» του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ετήσια πρακτική άσκηση σε ιδιωτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης. - Τετραετής εκπαίδευση στη Συστημική Προσέγγιση και Οικογενειακή Θεραπεία.

- Συνεργασία σε εθελοντικό επίπεδο, με πλαίσια, όπως το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού Τομέα και το Κέντρο Στήριξης γυναικών «Καταφύγιο Γυναίκας».

- Εργάζεται ως ψυχολόγος από το 2010, με κύριο αντικείμενο την παροχή συμβουλευτικών- ψυχολογικών υπηρεσιών, σε οικογένειες, εφήβους και ενήλικες. - Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας, έχει εργαστεί σε πλαίσια υποστήριξης ενηλίκων με χρόνιες παθήσεις, σε πλαίσια εκπαίδευσης ενηλίκων, καθώς και σε δομές προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης











ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ