INTERNATIONAL DIPLOMA IN TRAVEL & TOURISM

Διεθνές Δίπλωμα στον κλάδο του Τουρισμού

Το πρόγραμμα “International Diploma in Travel & Tourism - Διεθνές Δίπλωμα στον κλάδο του Τουρισμού” απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους στον κλάδο του Τουρισμού και σε όσους θέλουν να εργαστούν σε αυτόν.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

3 μήνες
(400 ώρες)

Μέθοδος Παρακολούθησης

Σύγχρονη & Ασύγχρονη τηλεκατάρτιση

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (190€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20 Οκτωβρίου 2021
20 Οκτωβρίου 2021

30 Οκτωβρίου 2021
30 Οκτωβρίου 2021

10 Νοεμβρίου 2021
10 Νοεμβρίου 2021

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το Πρόγραμμα “Διεθνές Δίπλωμα στον κλάδο του Τουρισμού” αφορά όλους τους εργαζόμενους στον κλάδο του Τουρισμού και σε όσους θέλουν να εργαστούν σε αυτόν.

Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για:

  • ιδιοκτήτες μικρών και μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων και καταλυμάτων
  • ιδιοκτήτες τουριστικών γραφείων
  • αυτοαπασχολούμενους στον τουριστικό τομέα
  • εργαζόμενους ή δυνητικά εργαζόμενους στον τομέα της υποδοχής, της οργάνωσης, των κρατήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών τουριστικών επιχειρήσεων.

Παράλληλα, είναι κατάλληλο για πτυχιούχους του οικονομικού κλάδου, ως πρόγραμμα μεταπτυχιακής εξειδίκευσης σε θέματα τουριστικής οικονομίας, τουριστικού management και marketing.

Που μπορώ να εργαστώ με το International Diploma in Travel and Tourism:

  • Υπεύθυνος οργάνωσης δραστηριοτήτων στις διάφορες μορφές τουρισμού (ιατρικός, θρησκευτικός, αθλητικός, περιπατητικός, αρχαιολογικός, εναλλακτικός).
  • Υπεύθυνος καταλύματος ή ταξιδιωτικού πρακτορείου.
  • Υπεύθυνος πολιτιστικών εκδηλώσεων για την οργάνωση εκθέσεων, παραστάσεων κ.λπ.
  • Υπεύθυνος εμπορίου εξειδικευμένων ειδών που αφορούν στο βουνό ή στη θάλασσα.
  • Στέλεχος διαδικτυακού τουριστικού marketing.
  • Υπεύθυνος Υποδοχής σε ξενοδοχεία/καταλύματα
  • Συνδυασμός πρώτου πτυχίου με την εξειδίκευση στον Τουρισμό (π.χ. υπεύθυνος λογιστηρίου τουριστικής επιχείρησης κ.ά.)

Επίσης, μπορώ να εργαστώ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε:

  • Ταξιδιωτικά Γραφεία
  • Γραφεία Έκδοσης Εισιτηρίων
  • Ξενοδοχειακές Μονάδες
  • Επιχειρήσεις Παροχής Τουριστικών Υπηρεσιών (Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων, Σκαφών, Αεροπλάνων)
  • Αεροπορικές Εταιρίες
  • Ναυτιλιακές Εταιρίες

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μεθοδολογία Παρακολούθησης: Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται αποκλειστικά με τη μέθοδο της Σύγχρονης Τηλεκατάρτισης (Ζωντανές Τηλεδιασκέψεις) & Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης (Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο).

Διάρκεια: έως 3 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Πιστοποίηση: Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος συμμετέχει σε εξετάσεις για αναγνωρισμένη πιστοποίηση. Οι εξετάσεις υλοποιούνται εξ’ αποστάσεως με τηλεεπιτήρηση από το φορέα πιστοποίησης, είναι ατομικές και προγραμματίζονται σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον καταρτιζόμενο. Οι εξετάσεις αποτελούνται από ένα τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, στις οποίες ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να απαντήσει σωστά σε ποσοστό 70% και άνω για να πετύχει. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο καταρτιζόμενος δικαιούται μία επανεξέταση δωρεάν.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης χορηγούνται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 400 ωρών στο αντικείμενο: Travel and Tourism.
  • Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση με τίτλο: «International Diploma in Travel and Tourism».
  • Συνοδευτικό έντυπο Europass με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, του τρόπου υλοποίησής του και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1. Εισαγωγή στον Τουρισμό

  • a. Τι ονομάζουμε τουρισμό
  • b. Γιατί ταξιδεύουμε
  • c. Παγκόσμια μεγέθη τουρισμού
  • d. Βασικά μεγέθη του Ελληνικού τουρισμού
  • e. Φορείς του Ελληνικού τουρισμού

2. Κανόνες συμπεριφοράς και εμφάνισης στον τουρισμό

  • a. Εμφάνιση εργαζόμενου
  • b. Κανονισμός για τη συμπεριφορά των εργαζόμενων σε τουριστικές επιχειρήσεις
  • c. Σοβαρά πειθαρχικά παραπτώματα
  • d. Πειθαρχικά μέτρα
  • e. Γενικός κώδικας συμπεριφοράς
  • f. Λόγος ύπαρξης του κώδικα
  • g. Εκπροσωπώντας την επιχείρηση

3. Εξυπηρέτηση πελατών

  • a. Εισαγωγικές Έννοιες
  • b. Τάσεις στο Χώρο του Τουρισμού
  • c. Εξυπηρέτηση Πελατών – Στρατηγική & Παραδείγματα
  • d. Τύποι Πελατών
  • e. Ποιότητα Υπηρεσιών – Στοιχεία & Παραδείγματα
  • f. Υπηρεσίες
  • g. Ο Ιδανικός Εργαζόμενος

4. Εκπαίδευση υποδοχής

  • a. Το τμήμα υποδοχής
  • b. Θυρωρείο
  • c. τηλεφωνικό κέντρο
  • d. Σχέσεις με τους πελάτες
  • e. Θέματα προσωπικού

5. Διαχείριση παραπόνων – Ανάκτηση εξυπηρέτησης

  • a. Εισαγωγικές Έννοιες
  • b. Ποιότητα – Ικανοποίηση – Αξιοπιστία
  • c. Πως θα Δημιουργήσω Πιστούς Πελάτες
  • d. Πηγές και Διαχείριση Παραπόνων
  • e. Ανάκτηση Εξυπηρέτηση (Επανόρθωση): Στρατηγική

6. Τηλεφωνική επικοινωνία

  • a. Η Σπουδαιότητα της Επικοινωνίας
  • b. Η Τέχνη της Ακρόασης
  • c. Τηλεφωνώντας

7. Κρατήσεις

  • a. Συστήματα Κρατήσεων
  • b. Κρατήσεις Ξενοδοχείων
  • c. PMS στη Διεθνή και την Ελληνική Αγορά
  • d. Revenue Management
  • e. Yield Management

8. Έκδοση εισιτηρίων

  • a. Ιστορική αναδρομή συστημάτων κρατήσεων
  • b. Έκδοση αεροπορικών εισιτηρίων
  • c. Τα σημαντικότερα GDS που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα
  • d. Έκδοση εισιτηρίων σε ακτοπλοϊκές εταιρίες

9. Τεχνικές αύξησης πωλήσεων

  • a.  Καταναλωτικές συνήθειες
  • b. Συνήθεις προσδοκίες – ανάγκες πελατών
  • c. 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τους πελάτες σας
  • d. Χαρακτηριστικά του καλού πωλητή
  • e. Χρήσιμα tips για τις πωλήσεις

10. Ηλεκτρονικό Εμπόριο στον Τουρισμό

  • a. Βασικές αρχές Μάρκετινγκ
  • b. Αρχές ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
  • c. Εισαγωγικές έννοιες ηλεκτρονικού εμπορίου και σχεδίαση ιστοσελίδων
  • d. Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας στον τουρισμό (e-tourism) και τουριστική ζήτηση

11. Οργάνωση Συνεδρίων & Εκθέσεων

  • a. Επαγγελματικός τουρισμός
  • b. Συνεδριακός τουρισμός
  • c. Οργάνωση & ειδικά χαρακτηριστικά των συνεδρίων
  • d. Εκθεσιακός τουρισμός
  • e. Διοργάνωση εκθέσεων

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ράπτη Βασιλική

Ράπτη Βασιλική

H Ράπτη Βασιλική μεγάλωσε και ολοκλήρωσε την βασική της εκπαίδευση στην επαρχεία Ελασσόνας, ως άριστη μαθήτρια. Με ξεκάθαρο προσανατολισμό στον τουρισμό, σπούδασε Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης έλαβε πτυχίο Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Επάρκειας, καθώς, πτυχίο Συμβούλου(ΣΕΠ) με Ειδίκευση στην Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό. Επαγγελματικά ασχολείται με την τουριστική βιομηχανία από το 1996 σε διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις, πλέον ως σύμβουλος σε θέματα προσωπικού και εκπαίδευσής του, καθώς και με το ΙΝΣΕΤΕ ως Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία: στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ως εργαστηριακός συνεργάτης του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλίας, στην μεταδευτεροβάθμια στις σχολές του Υπουργείου Τουρισμού και Παιδείας, αλλά και σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς, όπως τα ΕΛ.ΚΕ. ΔΙ.Μ, ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και Επιστημονική Υπεύθυνη προγραμμάτων Τουριστικών σπουδών.

Σε ερευνητικό επίπεδο ασχολείται με τη Διαπολιτισμικότητα, τη σημασία αυτής στην εκπαίδευση και στον Τουρισμό, ενώ οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού με έμφαση στον Αγροτουρισμό αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό αντικείμενο μελέτης. Βασική επιδίωξη των προσπαθειών της είναι η απόκτηση Τουριστικής Συνείδησης όλων όσων άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται στο τουριστικό σύστημα.