CERTIFICATE FOR WAITERS

πιστοποιηση σερβιτορου εστίασης

Το "Certificate for waiters - Πιστοποιηση Σερβιτορου Εστίασης" είναι πρόγραμμα εξειδικευμένων δεξιοτήτων το οποίο στοχεύει να βοηθήσει τους εργαζόμενους στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

3 μήνες
(400 ώρες)

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη τηλεκατάρτιση

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (190€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

30 Ιουλίου 2021
30 Ιουλίου 2021

10 Αυγούστου 2021
10 Αυγούστου 2021

20 Αυγούστου 2021
20 Αυγούστου 2021

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Ο τομέας της εστίασης και των τουριστικών επαγγελμάτων βρίσκεται ανάμεσα στους πέντε πιο περιζήτητους επαγγελματικούς κλάδους καθώς αποτελείται από επαγγέλματα με μεγάλη ζήτηση, για τα οποία προβλέπονται συνεχώς νέες προοπτικές απασχόλησης.

Η Πιστοποίηση εξειδικευμένων δεξιοτήτων “Certificate for Waiters” έχει σκοπό να βοηθήσει τους απασχολούμενους στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης, έναν κλάδο που έχει ιδιαίτερη ζήτηση στη χώρα μας και συγκεκριμένα αφορά ήδη εργαζομένους ή άτομα που ενδιαφέρονται να ασκήσουν το επάγγελμα του τραπεζοκόμου (σερβιτόρου).

Το Πρόγραμμα “Certificate for waiters” απευθύνεται:

  • Στους νεοεισερχόμενους στο χώρο της εστίασης αφού αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας, καθώς η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί κάτι περισσότερο από απλό σερβίρισμα εδεσμάτων και ποτών.
  • Στους απασχολούμενους του κλάδου (επιχειρηματίες εστίασης, F&Β Managers, Maitre, σερβιτόρους) καθώς αποτελεί ένα βασικό εργαλείο αναβάθμισης γνώσεων και απόκτησης των απαραίτητων δεξιοτήτων για την άριστη εξυπηρέτηση πελατών, την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των τμημάτων, αλλά και την επαγγελματική τους εξέλιξη.

Στόχοι Προγράμματος:

  • Να γνωρίζουν τη θεωρία που αφορά στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.
  • Να γνωρίζουν, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν την ιεραρχία και τις αρμοδιότητες των υπαλλήλων στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.
  • Να περιγράφουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες του σερβιρίσματος (πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά).
  • Να γνωρίζουν τον εξοπλισμό του εστιατορίου και τη χρήση του.
  • Να περιγράφουν και να εφαρμόζουν τους τρόπους σερβιρίσματος.
  • Να περιγράφουν τα γεύματα και τους κανόνες σύνταξης μενού.
  • Να ερμηνεύουν και να εφαρμόζουν το savoir vivre.
  • Να προτιμούν, ανάλογα με τις συνθήκες, το σωστό τρόπο σερβιρίσματος.
  • Να διαχειρίζονται σωστά τα παράπονα των πελατών.
  • Να διαχειρίζονται σωστά το χρόνο τους.
  • Να προσέχουν την εμφάνισή τους.
  • Να προτείνουν εδέσματα, ποτά και κρασί σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.
  • Να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν τους γενικούς κανόνες Υγιεινής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Παρακολούθησης: αποκλειστικά μέσω Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης: Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο καθώς δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει ζωντανά μαθήματα-τηλεδιασκέψεις.

Διάρκεια: έως 3 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Πιστοποίηση: Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος συμμετέχει σε εξετάσεις για αναγνωρισμένη πιστοποίηση. Οι εξετάσεις υλοποιούνται εξ’ αποστάσεως με τηλεεπιτήρηση από το φορέα πιστοποίησης, είναι ατομικές και προγραμματίζονται σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον καταρτιζόμενο. Οι εξετάσεις αποτελούνται από ένα τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, στις οποίες ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να απαντήσει σωστά σε ποσοστό 70% και άνω για να πετύχει. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο καταρτιζόμενος δικαιούται μία επανεξέταση δωρεάν.

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης χορηγούνται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 400 ωρών στο αντικείμενο.
  • Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση με τίτλο: «Certificate for waiters».
  • Συνοδευτικό έντυπο Europass με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, του τρόπου υλοποίησής του και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Ιστορική αναδρομή
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Οι επισιτιστικές επιχειρήσεις
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Οι εργαζόμενοι στα τμήματα
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Το εστιατόριο
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Art de la table
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Τα γεύματα
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Σερβίρισμα πελατών
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Σερβίρισμα κρασιού
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Σερβίρισμα ποτών
  • ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Γενικοί κανόνες υγιεινής

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ράπτη Βασιλική

Ράπτη Βασιλική

Η Ράπτη Βασιλική σπούδασε Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης έλαβε πτυχίο Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Επάρκειας, καθώς και πτυχίο Συμβούλου (ΣΕΠ) με Ειδίκευση στην Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό. Επαγγελματικά ασχολείται με την τουριστική βιομηχανία από το 1996 σε διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις, πλέον ως σύμβουλος σε θέματα προσωπικού και εκπαίδευσής του, καθώς και με το ΙΝΣΕΤΕ ως Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία: στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ως εργαστηριακός συνεργάτης του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλίας, στην μεταδευτεροβάθμια στις σχολές του Υπουργείου Τουρισμού και Παιδείας, αλλά και σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς, όπως τα ΕΛ.ΚΕ. ΔΙ.Μ, ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και Επιστημονική Υπεύθυνη προγραμμάτων Τουριστικών σπουδών.

Σε ερευνητικό επίπεδο ασχολείται με τη Διαπολιτισμικότητα, τη σημασία αυτής στην εκπαίδευση και στον Τουρισμό, ενώ οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού με έμφαση στον Αγροτουρισμό αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό αντικείμενο μελέτης. Βασική επιδίωξη των προσπαθειών της είναι η απόκτηση Τουριστικής Συνείδησης όλων όσων άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται στο τουριστικό σύστημα.