Οδηγίες εγγράφων.

Voucher Τουρισμού.

Οδηγίες εύρεσης εγγράφων

Παρακάτω θα βρείτε οδηγίες για την εύρεση των δικαιολογητικών για  το “Πρόγραμμα 20.000 Ανέργων/Εργαζομένων Τουρισμού” με επίδομα 1.250€.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ:

Για την απόδειξη των 200 ημερομισθίων την τελευταία 10ετία σε τουριστικές επιχειρήσεις, θα πρέπει να εκδόσετε 1 Ατομικό Λογαριασμό Ασφάλισης ΕΦΚΑ ως εξής:

  1. Συνδεθείτε στο efka.gov.gr
  2. Πατήστε το κουμπί “Είσοδος στην Υπηρεσία”
  3. Πατήστε το κουμπί “Είσοδος με κωδικούς TAXISNET”
  4. Συμπληρώστε τους κωδικούς TAXIS σας και στη συνέχεια το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ σας.
  5. Πλέον έχετε συνδεθεί στην Πλατφόρμα του ΕΦΚΑ.
  6. Πατήστε το κουμπί “Πατήστε Εδώ για την εμφάνιση του λογαριασμού σας”.
  7. Εισάγετε τους μήνες και τα έτη στα οποία εμφανίζονται τα ημερομίσθιά σας σε τουριστικές επιχειρήσεις (από 10/2014 και μετά).
  8. Πατήστε “Έκδοση Λογαριασμού”.
  9. Αποθηκεύστε το αρχείο (σε pdf).

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΥΡΕΣΗ ΕΝΤΥΠΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ – Ε3

  1. Συνδεθείτε στο myergani.gov.gr.
  2. Πατήστε το κουμπί “Είσοδος στην Υπηρεσία”
  3. Πατήστε το κουμπί “Ξεκινήστε εδώ”
  4. Κάντε είσοδο με τους κωδικούς σας TAXISNET.
  5. Πλέον έχετε συνδεθεί στην Πλατφόρμα του myErgani.
  6. Στην Αρχική σελίδα (βρίσκεστε ήδη), κάτω από το πεδίο «ΕΝΑΡΞΗ-ΛΗΞΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ» πατήστε το κουμπί “Δηλώσεις”.
  7. Πλέον βρίσκεστε στις Δηλώσεις. Στο πεδίο «Δήλωση-Έντυπο», ανοίξτε το μενού, επιλέξτε «ΠΡΟΣΛΗΨΗ» και πατήστε το κουμπί «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ».
  8. Πλέον βλέπετε όλα τα έντυπα πρόσληψης Ε3 που έχετε.
  9. Στο αριστερό μέρος του κάθε εντύπου πρόσληψης Ε3, πατήστε το κουμπί «Επιλογή». Πλέον βλέπετε το έντυπο.
  10. Ανοίξτε ένα-ένα όλα τα έντυπα πρόσληψης Ε3 που έχετε στο λογαριασμό σας και αποθηκεύστε τα (σε pdf).
  11. Μόλις αποθηκεύσετε όλα τα έντυπα, συγχωνεύστε τα όλα σε ένα αρχείο pdf (μπορείτε να το κάνετε από ΕΔΩ).

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΥΡΕΣΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ COVID

  1. Συνδεθείτε στο myergani.gov.gr.
  2. Πατήστε το κουμπί “Είσοδος στην Υπηρεσία”
  3. Πατήστε το κουμπί “Ξεκινήστε εδώ”
  4. Κάντε είσοδο με τους κωδικούς σας TAXISNET.
  5. Πλέον έχετε συνδεθεί στην Πλατφόρμα του myErgani.
  6. Στην Αρχική σελίδα (βρίσκεστε ήδη), πατήστε το κουμπί “ΜΕΤΡΑ COVID” και από κάτω το κουμπί “Δηλώσεις”.
  7. Πλέον βρίσκεστε στις Δηλώσεις του πεδίου “ΜΕΤΡΑ COVID”. Στο πεδίο «Δήλωση-Έντυπο», ανοίξτε το μενού, επιλέξτε «ΑΝΑΣΤΟΛΗ» και πατήστε το κουμπί «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ».
  8. Αν είχατε βγει σε αναστολή, θα πρέπει να βλέπετε από κάτω τις δηλώσεις.
  9. Στο αριστερό μέρος του κάθε εντύπου αναστολής, πατήστε το κουμπί «Επιλογή». Πλέον βλέπετε το έντυπο.
  10. Ανοίξτε το έντυπο αναστολής που είχατε το 2020 ή/και το 2021 και αποθηκεύστε το (σε pdf).

*Αν είχατε βγει σε αναστολή αλλά εμφανίζεται το μήνυμα “Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα”, θα πρέπει να κάνετε την παρακάτω διαδικασία: 

  1. Στο μενού, πατήστε το κουμπί “Πληρωμές Covid-19”.
  2. Αν εμφανίζονται πληρωμές που να αφορούν την αναστολή σας, τότε κάντε Screenshot την οθόνη και αποθηκεύστε το ως pdf. Χρησιμοποιήστε αυτό το αρχείο ως αποδεικτικό έντυπο αναστολής COVID.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ:
  1. Συνδεθείτε στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ πατώντας εδώ.
  2. Κάντε είσοδο με τους κωδικούς σας (ΟΑΕΔ ή TAXISNET).
  3. Εισάγετε τον ΑΜΚΑ σας για ταυτοποίηση.
  4. Στο μενού πατήστε το κουμπί “Βεβαιώσεις και λοιπά έγγραφα”.
  5. Πατήστε το κουμπί “Έκδοση Βεβαίωσης”.
  6. Στον τύπο Βεβαίωσης, επιλέξτε “ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ)’.
  7. Πατήστε το κουμπί “Καταγραφή της Αίτησης-Έκδοση Βεβαίωσης”.
  8. Αποθηκεύστε τη Βεβαίωση (σε pdf).