CERTIFIED EDUCATOR IN LEARNING DIFFICULTIES SCREENING

Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής στην Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών

Το "Certified Educator in Learning Difficulties Screening" είναι ένα πιστοποιητικό εξειδικευμένων δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στην ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

400 ώρες

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη τηλεκατάρτιση

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (190€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

20 Νοεμβρίου, 2020
30 Νοεμβρίου, 2020
30 Νοεμβρίου, 2020

10 Δεκεμβρίου, 2020
10 Δεκεμβρίου, 2020

20 Δεκεμβρίου, 2020
20 Δεκεμβρίου, 2020

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών» αποσκοπεί στην κατάρτιση των συμμετεχόντων στο γνωστικό πεδίο των Μαθησιακών Δυσκολιών, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών και παρέμβασης σε περιπτώσεις παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες. Το πρόγραμμα πραγματοποιεί μία προσέγγιση των Μαθησιακών Δυσκολιών παρουσιάζοντας τα αίτιά τους, συζητώντας για τα χαρακτηριστικά και την εικόνα των παιδιών/μαθητών με δυσκολίες μάθησης, καθώς και για θέματα παρέμβασης και αντιμετώπισης των δυσκολιών αυτών σε γνωστικό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο.

Επιμέρους στόχους του προγράμματος αποτελούν:

  • Η παρουσίαση και η συζήτηση θεωρητικών θεμάτων που αφορούν τις μαθησιακές δυσκολίες.
  • Η κατανόηση των βασικών ενδείξεων και χαρακτηριστικών των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.
  • Η απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων αξιολόγησης και διδασκαλίας παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.

Κατηγορίες στις οποίες απευθύνεται:

Σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για κατάρτιση στο συγκεκριμένο γνωστικό πεδίο.

Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στελέχη της εκπαίδευσης και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Σε εκπαιδευτικούς που έχουν πρόσφατα αποκτήσει το πτυχίο τους ή που δεν έχουν κάποια εξειδίκευση στις Μαθησιακές δυσκολίες.

Σε άνεργους, φοιτητές ή απόφοιτους ΑΕΙ που ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν σε θέσεις γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων.

 

Μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης του προγράμματος, ο εκπαιδευτικός, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις δυνατότητες του κάθε παιδιού ξεχωριστά, είναι σε θέση να:

  • Κατηγοριοποιεί τις μαθησιακές δυσκολίες
  • Αναγνωρίζει τα γενικά χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Κατανοεί τις δυσκολίες που συνυπάρχουν με τις μαθησιακές δυσκολίες
  • Ανιχνεύει έγκαιρα τις Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Ενσωματώνει στρατηγικές στη διδασκαλία ή την παρέμβαση, με σκοπό την ενίσχυση των μαθησιακών δεξιοτήτων του παιδιού.

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ’ ολοκλήρου online.

Πιστοποίηση

Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Vellum Educator Certified in Learning Difficulties Screening» μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ενότητα 1η: Εννοιολογικές διασαφηνίσεις

Ενότητα 2η: Χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες

Ενότητα 3η: Μαθησιακές Δυσκολίες και Γνωστικά Ελλείμματα

Ενότητα 4η: Αιτιολογία των Μαθησιακών Δυσκολιών

Ενότητα 5η: Δυσκολίες στα Μαθηματικά

Ενότητα 6η: Βασικές αρχές Ανίχνευσης – Αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών

Ενότητα 7η: Αξιολόγηση των Μαθησιακών Δυσκολιών

Ενότητα 8η: Μαθησιακές δυσκολίες και Σύγχρονες Γνωστικές Προσεγγίσεις

Ενότητα 9η: Θέματα παρέμβασης και υποστήριξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες

Ενότητα 10η: Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας σε περιπτώσεις παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Δέσποινας Παπαδοπούλου

Δέσποινας Παπαδοπούλου

- Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Εφαρμοσμένη Ψυχολογία: Σχολική Ψυχολογία» του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ετήσια πρακτική άσκηση σε ιδιωτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης. - Τετραετής εκπαίδευση στη Συστημική Προσέγγιση και Οικογενειακή Θεραπεία.

- Συνεργασία σε εθελοντικό επίπεδο, με πλαίσια, όπως το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού Τομέα και το Κέντρο Στήριξης γυναικών «Καταφύγιο Γυναίκας».

- Εργάζεται ως ψυχολόγος από το 2010, με κύριο αντικείμενο την παροχή συμβουλευτικών- ψυχολογικών υπηρεσιών, σε οικογένειες, εφήβους και ενήλικες. - Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας, έχει εργαστεί σε πλαίσια υποστήριξης ενηλίκων με χρόνιες παθήσεις, σε πλαίσια εκπαίδευσης ενηλίκων, καθώς και σε δομές προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης