ADVANCED DIPLOMA IN ONLINE HOTEL SYSTEMS

Δίπλωμα στη Διαχείριση online Συστημάτων Ξενοδοχείων

Αποκτήστε με ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΔΑΚΤΡΑ και ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ το "Diploma in online Hotel Systems", μία αναγνωρισμένη Πιστοποίηση στη Διαχείριση online Συστημάτων για Ξενοδοχεία.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Διάρκεια Προγράμματος

έως 4 μήνες
Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να ολοκληρώσει το Πρόγραμμα στο χρονικό διάστημα που επιθυμεί (1 έως 4 μήνες).

Μέθοδος Παρακολούθησης

Ασύγχρονη Τηλεκατάρτιση
Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεο, παρουσιάσεις, σημειώσεις) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο, με δικό του ρυθμό και χωρίς συγκεκριμένο ωράριο.

Οδηγός Προγράμματος

Δείτε τον οδηγό σπουδών εδώ

Δίδακτρα

ΔΩΡΕΑΝ

Πιστοποίηση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (224€)

Αναγνώριση

ΝΑΙ
μέσω Μονάδων ECVET

Μοριοδότηση

ΜΕΓΙΣΤΗ
σύμφωνα με την εκάστοτε προκήρυξη

ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

30 Μαΐου 2022
30 Μαΐου 2022

10 Ιουνίου 2022
10 Ιουνίου 2022

20 Ιουνίου 2022
20 Ιουνίου 2022

Για το επόμενο πρόγραμμα απομένουν:

Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα
Μέρες
Ώρες
Λεπτά
Δευτερόλεπτα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Με την ραγδαία αύξηση στη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών στον Τουρισμό (π.χ. συστήματα σύγκρισης τιμών, διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων κλπ.) πλέον δημιουργείται μία νέα ανάγκη για τις επιχειρήσεις Τουρισμού: αυτή της χρήσης online Συστημάτων για Ξενοδοχεία (online Hotel Systems).

Με περισσότερα από 750 συστήματα κρατήσεων και διανομής (γενικά ή εξειδικευμένα), η διαδικασία της επιλογής αλλά και της διαχείρισης αυτών, αποτελεί σημαντική διαδικασία. Επίσης, η ανάπτυξη εφαρμογών που βοηθούν στις επιμέρους λειτουργίες μίας τουριστικής επιχείρησης μπορούν να αυτοματοποιήσουν πολλές από τις διαδικασίες, ώστε να βελτιστοποιήσουν την απόδοση της επιχείρησης, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά.

Στόχος του Προγράμματος “Advanced Diploma in online Hotel Systems” είναι η απόκτηση όλων αυτών των απαραίτητων δεξιοτήτων, έτσι ώστε τα εμπλεκόμενα μέρη να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε ένα τέτοιο ρόλο.

Στο Πρόγραμμα:

  • παρουσιάζεται η διαδικασία της επιλογής ταξιδιωτικής υπηρεσίας και των εμπλεκομένων μερών.
  • παρουσιάζονται και αναλύονται τα διαφορετικά λειτουργικά συστήματα τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει μία τουριστική επιχείρηση, ώστε να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες ανάγκες. 
  • Αναλύονται τα διαφορετικά μοντέλα διανομής και πώλησης στα ιντερνετικά κανάλια Online Travel Agents and hotel systems (OTA).
  • Γίνεται εκτενής ανάλυση της αναγκαιότητας των απευθείας κρατήσεων με χρήση booking engine.
  • Παρουσιάζεται η διαδικασία της πώλησης σε βέλτιστη τιμή, με χρήση συστημάτων διαχείρισης εσόδων.
  • Αναλύονται όλα τα εναλλακτικά κανάλια διανομής και πώλησης, όπως social media και συστήματα rating, reviewing & price comparison systems.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταλυμάτων και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων
  • Υπεύθυνοι Κρατήσεων και Πωλήσεων
  • E-Commerce Managers
  • Απόφοιτοι Τουριστικών σχολών για εξειδίκευση στο Ξενοδοχειακό e-Commerce
  • Άτομα με εμπειρία στον Τουρισμό που επιθυμούν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στην διαδικτυακή διαχείριση καταλυμάτων και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων.

Σκοπός

  • Κατανόηση της αλλαγής του τρόπου εύρεσης και επιλογής ταξιδίου από τους πελάτες, και η συμβολή των διαδικτυακών εφαρμογών
  • Παρουσίαση και ανάλυση των λειτουργικών συστημάτων για την επιτυχή ψηφιοποίηση της τουριστικής επιχείρησης με έμφαση στις διαδικτυακές εφαρμογές
  • Ανάλυση των βασικών αρχών του ψηφιακού marketing σε σχέση με την διαχείριση των διαδικτυακών κρατήσεων
  • Ανάλυση και κατανόηση των διαφορετικών καναλιών πώλησης και η συμβολή τους στις πωλήσεις και την διανομή του ξενοδοχειακού αποθέματος
  • Δημιουργία του μείγματος των καναλιών πώλησης για την μέγιστη αλλά και βέλτιστη απόδοση, βάσει του κόστους και της απόδοσης κάθε καναλιού
  • Ανάλυση και κατανόηση της δυναμικής των απευθείας πωλήσεων μέσω των online καναλιών πώλησης αλλά και των εναλλακτικών καναλιών για μείωση του κόστους πώλησης
  • Δυνατότητα συγκεντρωτικής διαχείρισης των καναλιών πώλησης και διανομής μέσω των συστημάτων channel manager και πως επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση
  • Κατανόηση του τρόπου προσαρμογής των τιμών σε σχέση με την ζήτηση, ανταγωνιστές, εποχή, έκτακτα γεγονότα κλπ
  • Ανάλυση και βελτιστοποίηση χρησιμοποίησης των εναλλακτικών καναλιών πώλησης search, metasearch, rating, reviewing systems
  • Η Στρατηγικότητα της διαχείρισης φήμης των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων και πως επιτυγχάνεται.
  • Τεχνολογική αναβάθμιση των επιχειρήσεων με ενσωμάτωση chatbots με σκοπό την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της, σε όλη την διαδικασία αγοράς ταξιδιωτικών υπηρεσιών (Από την έμπνευση μέχρι τον διαμοιρασμό της εμπειρίας καταναλωτών).

Κρίσιμα Σημεία

  • Η αλλαγή της διαδρομής στην αναζήτηση, εντοπισμό και αγορά ενός ταξιδιού από τον σύγχρονο πελάτη, μέσω των εφαρμογών διαδικτύου όπως social media ή metasearch
  • Η χρήση εφαρμογών όπως το PMS (σύστημα διαχείρισης δωματίων),channel manager, Σύστημα Διαχείρισης Εσόδων, Σύστημα διαχείρισης Φήμης, κλπ. Μπορούν να δώσουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση. Hotel Systems for etravel.
  • Η ανάλυση του κάθε συστήματος κρατήσεων ώστε να γνωρίζουμε τι ακριβώς πλεονέκτημα θα δώσει στην επιχείρηση
  • Η Δημιουργία μείγματος καναλιών πώλησης, λιανικής και χονδρικής όπως και απευθείας κρατήσεις μέσω του booking engine για μεγιστοποίηση της αγοράς
  • Η Διαχείριση όλων των καναλιών διανομής και πώλησης μέσω μιας οθόνης (channel manager)
  • Η Στόχευση συγκεκριμένων αγορών μέσω συγκεκριμένων καναλιών για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και διασπορά διάθεσης
  • Η Βελτιστοποίηση της οργανικής θέσης της ιστοσελίδας της επιχείρησης, μέσω αύξησης των συνδεδεμένων OTAs, meta search, reviewing συστημάτων
  • Η Χρήση όλων των διαθέσιμων metasearch για υποστήριξη των απευθείας κρατήσεων, με απώτερο σκοπό την μείωση του κόστους προμηθειών
  • Η Χρήση και διασύνδεση των εφαρμογών διαχείρισης του καταλύματος (PMS) με το channel manager αλλά και άλλων συστημάτων όπως Διαχείρισης Εσόδων, για αυτοματοποίηση της τιμολόγησης και των κρατήσεων
  • Η Χρήση των συστημάτων Οn line Reputation Management Systems, για δημιουργία branding και διαχείριση της φήμης
  • Η Ενσωμάτωση των social media στην διαδικασία της έμπνευσης, διανομής και πώλησης αλλά και της αποτελεσματικότερης προώθησης των διαθεσιμοτήτων
  • Η Χρήση των chatbots με σκοπό την αμεσότερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αγοράς ταξιδιών, αλλά και για την μεγιστοποίηση της εμπειρίας των ταξιδιωτών-καταναλωτών
  • H χρήση των συστημάτων Semantic Analysis, στατιστικών απεικονίσεων της ειδικής ή γενικής φήμης μίας επιχείρησης, στην λήψη βραχυπρόθεσμων ή μακροπρόθεσμων αποφάσεων και η ανάλυση της σχέσης με τον ανταγωνισμό και την τιμολογιακή πολιτική.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

♣ Μέθοδος Παρακολούθησης: αποκλειστικά μέσω Ασύγχρονης Τηλεκατάρτισης: Ο εκπαιδευόμενος λαμβάνει πρόσβαση σε πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό (βίντεομαθήματα, παρουσιάσεις, σημειώσεις κλπ.) και μελετά μόνος του σε δικό του χρόνο με ελεύθερο ωράριο καθώς δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει ζωντανά μαθήματα-τηλεδιασκέψεις.

♣ Διάρκεια: έως 4 μήνες. Ο καταρτιζόμενος αποκτά πρόσβαση στην πλατφόρμα για το παραπάνω διάστημα, μέσα στο οποίο μπορεί να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

♣ Πιστοποίηση: Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, ο καταρτιζόμενος συμμετέχει σε εξετάσεις για αναγνωρισμένη πιστοποίηση. Οι εξετάσεις υλοποιούνται εξ’ αποστάσεως με τηλεεπιτήρηση από το φορέα πιστοποίησης, είναι ατομικές και προγραμματίζονται σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον καταρτιζόμενο. Οι εξετάσεις αποτελούνται από ένα τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, στις οποίες ο καταρτιζόμενος θα πρέπει να απαντήσει σωστά σε ποσοστό 70% και άνω για να πετύχει. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο καταρτιζόμενος δικαιούται μία επανεξέταση δωρεάν.

♣ Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος και την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης χορηγούνται:

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης επιμορφωτικού προγράμματος 450 ωρών στο αντικείμενο: online Hotel Systems.
  • Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση με τίτλο: «Advanced Diploma in online Hotel Systems».
  • Συνοδευτικό έντυπο Europass με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, του τρόπου υλοποίησής του και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1. ΔΙΑΘΕΣΗ

  • ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Η ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
  • ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
  • ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
  • Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ

2. eTOURISM

  • ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  • Speta / D.M.Os / Συστήματα Διαχείρισης Φήμης / Συστήματα Διαχείρισης Εσόδων / Payments Systems / Loyalty Programs / Συστήματα Price Shopper / Συστήματα Σύγκρισης Τιμών

3. eMARKETING

  • Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑRKETING ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
  • Ανάλυση της διαδικτυακής τοποθέτησης και προώθησης διαθεσιμοτήτων. Βελτιστοποίηση επιλογής αγορά στόχου. Ανάλυση τιμολογιακής πολιτικής τουριστικού προϊόντος.

4. ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (B2C, B2B, GDS)

  • Τι είναι τα συστήματα κρατήσεων (διανομής και πώλησης) Λιανικής (B2C) – χονδρικής (B2B) – GDS, Ποια είναι η διαφορά της Booking.com από το Ctrip ή το Prestigia, ποιες είναι οι κατηγορίες τους, και πως αναλύουμε τις πληροφορίες που θα χρειαστεί να γνωρίζουμε για να κάνουμε το μείγμα των καναλιών. Πως γίνεται η διασπορά κινδύνου πωλήσεων. Ανάπτυξη πωλήσεων χονδρικής (Β2Β). Αγορά στόχος συνεδριακός τουρισμός μέσω των G.D.S.

5. ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ONLINE ΠΩΛΗΣΕΙΣ (Booking Engine)

  • Ποιοι είναι οι λόγοι χρησιμοποίησης Booking Engine στην ιστοσελίδα του καταλύματος, Ποια είναι τα οφέλη από την μηχανή κράτησης και τις απευθείας κρατήσεις, Πως το διαχειριζόμαστε για βέλτιστα αποτελέσματα. Σύνδεση Booking Engine με Chatbots, rating systems, meta search.

6. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ONLINE ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (CHANNEL MANAGERS)

  • Yield management μέσω channel managers. Πως μπορούμε να διαχειριστούμε πολλαπλά κανάλια διανομής και πώλησης, τι είναι το channel manager και πως μας βοηθάει στην στρατηγική των online πωλήσεών μας, πως βοηθάει την αύξηση των κρατήσεων απευθείας μέσω του booking engine. Πως διαχειριζόμαστε τιμές και διαθεσιμότητες μαζικά ή μεμονωμένα στα κανάλια που έχουμε επιλέξει. Πως εκμηδενίζονται οι διπλο-κρατήσεις. Πως ελέγχουμε τα ποσοστά ακυρωσιμότητας.

7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΟΔΩΝ (REVENUE MANAGEMENT)

  • Τι είναι η διαχείριση εσόδων, τι είναι οι εφαρμογές Revenue management και Business Intelligence, Πως βοηθούν μία τουριστική επιχείρηση, ποιοι είναι οι Δείκτες που θα πρέπει να γνωρίζουμε στην Διαχείριση Εσόδων

8. eSALES & MARKETING

  • ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ SEARCH ENGINES, META SEARCH ENGINES, RATING – REVIEWING SYSTEMS, SOCIAL MEDIA.
  • Google, Tripadvisor, Trivago, Holidaycheck, Zoover, Kayak, Skyscanner,
  • Διαχείριση Φήμης, Ανάλυση Ανταγωνισμού, Λήψεις αποφάσεων, Μεγιστοποίηση Βαθμολόγησης Κριτικών
  • Chatbots και εξυπηρέτηση πελατών

9. SOCIAL MEDIA

  • Τοποθέτηση, διανομή, διαφήμιση, άμεση πώληση, εξυπηρέτηση, φήμη μέσω της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Αναγνώστης Σωτήριος

Αναγνώστης Σωτήριος

Ο Σωτήριος Αναγνώστης είναι Οικονομολόγος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, (Ν.Ο.Ε.) Έχει εισηγηθεί και παρουσιάσει επίσημα πρώτος σε όλο τον κόσμο, σε Διεθνή συνέδρια τουρισμού της Ασίας (Ινδία), καλεσμένος από την Ι.Α.Τ.Ο. (Indian Association of Tour Operators) και της γενικής γραμματείας τουρισμού Ινδίας, το 2013 και το 2014 το Smart Watch, PANTOO. Ακόμα, είναι σχεδιαστής και δημιουργός VoIP εφαρμογών σε iOS & Android. Διετέλεσε επί 4 συναπτά έτη Διαχειριστής Προορισμού και υπεύθυνος marketing στην Μαρίνα Τουριστικών Σκαφών του Πλαταμώνα Πιερίας. Είναι πρόεδρος της Εταιρίας Τηλεπικοινωνιών Cloud Roam Ltd με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο από το 2011. Έχει εργαστεί για Αγγλικές εταιρίες, online booking systems και channel manager και είναι εισηγητής στο Υπουργείο Παιδείας του τμήματος Δημοσίου I.E.K. V.I.C.T on Travel industry το οποίο οριστικοποιήθηκε με Φ.Ε.Κ. το 2014. Πλέον, είναι εντολοδόχος project Manager σε Γερμανική Εταιρία για την ανάπτυξη του πρώτου Smart Travel Village στην Ελλάδα.

Θωμάς Πούλιος

Θωμάς Πούλιος

Ο Θωμάς Πούλιος είναι Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η διδακτική του εμπειρία σχετίζεται με θέματα όπως το ηλεκτρονικό επιχειρείν, ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής Παρουσίας, τα Διεθνή Συστήματα Διανομής και Πωλήσεων στον Τουρισμό, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, και ειδικά της ηλεκτρονικής (Διαδικτυακής), το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο. Συμμετείχε σε αρκετά ευρωπαϊκά προγράμματα που χρηματοδοτούνται κυρίως από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους. Ορισμένα από τα έργα είναι το "Go-Digital Project", το "Entre - Ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση", “Examining the Obstacles of Female Entrepreneurship on the Internet”. Εκτός από τις ακαδημαϊκές του δραστηριότητες, συμμετέχει επίσης ως Σύμβουλος Ηλεκτρονικών Επιχειρήσεων για την ίδρυση, ειδικά στον τομέα του Τουρισμού.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Συμπληρώστε την παρακάτω Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες.











Γιατί να μας επιλέξετε.

Το Κέντρο Εκπαίδευσης “Ναουμίδου” αποτελεί ένα boutique εκπαιδευτικό κέντρο που συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 100 πιο σύγχρονα και καινοτόμα εκπαιδευτήρια της Ελλάδας.