Διοίκηση Επιχειρήσεων (Πτυχίο)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ.
Διάρκεια Σπουδών
4 έτη
Μέθοδος Φοίτησης
Τίτλος Σπουδών
Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Κόστος
6.300€
Γλώσσα Διδασκαλίας
Αγγλική και Ελληνική
Ελάχιστες Ευρωπαϊκές Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
Περιγραφή
Περιγραφή Προγράμματος
Το Εξ Αποστάσεως Πτυχιακό Πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων είναι ένα ευέλικτο, αξιολογημένο-πιστοποιημένο πρόγραμμα σπουδών, εφάμιλλο με τα δια ζώσης προγράμματα σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους σχολών μέσης εκπαίδευσης, οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων και είναι εγκεκριμένο από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙ.Π.Α.Ε.) με αναγνώριση στην Κύπρο, Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Στο Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα δεν απαιτείται η φυσική παρουσία του φοιτητή. Η διδασκαλία προσλαμβάνει τη μορφή τηλεδιδασκαλίας ενώ φυσική παρουσία του φοιτητή είναι απαραίτητη μόνο στην τελική γραπτή εξέταση κάθε μαθήματος, η οποία διεκπεραιώνεται στα διάφορα εξεταστικά κέντρα στην Κύπρο και στην Ελλάδα.
Μέσα στα πλαίσια της φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας για παροχή ολοκληρωμένης γενικής εκπαίδευσης και εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων, το πρόγραμμα προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες την ευκαιρία να συνδυάσουν τη μάθησή τους σε ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών κλάδων με τομείς που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη, την επικοινωνία και δεξιότητες δημιουργικότητας. Το πρόγραμμα επίσης στοχεύει στην ανάπτυξη των φοιτητών και φοιτητριών ατομικά και ακαδημαϊκά και στην προετοιμασία τους για να εργαστούν με ηθικό τρόπο σε ένα μεταβαλλόμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Η ποικιλία και το εύρος των προσφερόμενων μαθημάτων, καθώς και η κουλτούρα ελεύθερης συζήτησης που χαρακτηρίζει τo πανεπιστήμιο συνεισφέρουν στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αποφοίτων του κλάδου.
Οι Γενικοί Στόχοι του προγράμματος είναι οι εξής:
- Παροχή γνώσεων σε ένα ευρύ φάσμα τομέων της Διοίκησης Επιχειρήσεων.
- Ανάλυση του ρόλου του εξωτερικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργούν οι οργανισμοί, καθώς επίσης και των ευκαιριών της αγοράς και των κινδύνων – τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων που απαιτούνται για την δημιουργία στρατηγικών και τον τρόπο διαχείρισης κινδύνων.
- Βελτίωση αναλυτικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων που απαιτούνται κατά τη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων.
Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει και αριθμό Ειδικών Στόχων όπως:
- Ενθάρρυνση της αξιολόγησης ηθικών ζητημάτων, με έμφαση στην κοινωνικά υπεύθυνη εταιρική συμπεριφορά.
- Βελτίωση ηγετικών και οργανωτικών ικανοτήτων που συνεισφέρουν στην αποτελεσματική διοίκηση.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων μάρκετινγκ με ικανότητα σχεδιασμού και εφαρμογής της κατάλληλης στρατηγικής.
- Παροχή γνώσεων σε θέματα νομοθεσίας σχετικά με τα δικαιώματα, τις σχέσεις και τη συμπεριφορά των ατόμων και των επιχειρήσεων που ασχολούνται με το εμπόριο και τις πωλήσεις.
Επεξήγηση των λογιστικών προτύπων και αρχών χρηματοδότησης επιχειρήσεων.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Οι απόφοιτοι του κλάδου μπορούν να εργαστούν σε οποιοδήποτε θέση σχετίζεται με τη Διοίκηση, όπως σε διοικητικές θέσεις στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, σε Τράπεζες, σε τμήματα πωλήσεων, τμήματα Μάρκετινγκ, ως Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, ως αναλυτές της αγοράς, κ.α. ή να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές)
Εισδοχή
Ακαδημαϊκή Εισδοχή
Το ελάχιστο κριτήριο εισδοχής στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών είναι το αναγνωρισμένο Απολυτήριο Λυκείου ή άλλο διεθνώς αναγνωρισμένο ισοδύναμο προσόν. Οι φοιτητές/τριες με βαθμό απολυτηρίου χαμηλότερο από 7.5/10 ή 15/20 ή αντίστοιχο, ανάλογα με το σύστημα βαθμολόγησης της χώρας έκδοσης του απολυτηρίου, λαμβάνουν, κατά το πρώτο έτος των σπουδών τους, επιπρόσθετη ακαδημαϊκή καθοδήγηση και παρακολούθηση.
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση του μαθήματος αποτελείται συνήθως από μια τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενδιάμεση εξέταση, μελέτες, συμμετοχή στις συζητήσεις στο φόρουμ του μαθήματος κτλ
Η βαθμολογία υπολογίζεται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης, της συνεχούς αξιολόγησης και της πραγματικής αριθμητικής βαθμολογίας που λήφθηκε σε αυτές τις δύο αξιολογήσεις. Με βάση την βαθμολογία των μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος βαθμός του εξάμηνου (GPA) ενός φοιτητή καθώς και ο γενικός μέσος όρος (CPA).
Αποφοίτηση
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS καθώς και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.
Ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) είναι 2.0. Παρά το γεγονός ότι με το βαθμό ‘D-‘ το μάθημα θεωρείται ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ο απαιτούμενος μέσος όρος είναι το ‘C’ για να επιτευχθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος γενικός βαθμός (CPA) 2.0.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος της Διοίκησης Επιχειρήσεων οι απόφοιτοι αναμένεται να είναι σε θέση να:
- Εφαρμόζουν εννοιολογικές αρχές, μεθόδους και εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Εκτιμούν την αυξανόμενα πολύπλοκη φύση της παγκόσμιας οικονομίας και θεσμών και να αναγνωρίζουν την επίδρασή τους στη διαχείριση και την ανάπτυξη των οργανισμών.
- Αναλύουν το παγκόσμιο κοινωνικοοικονομικό, πολιτικό και νομικό περιβάλλον, να εντοπίζουν προκλήσεις και ευκαιρίες και σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν στρατηγικά σχέδια.
- Εκτιμούν τις πολυπλοκότητα στις διεθνείς επιχειρήσεις και να συζητούν το ρόλο της κουλτούρας στη διεθνή διοίκηση.
- Βελτιστοποιούν τις επιχειρηματικές διαδικασίες για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του έντονου ανταγωνισμού.
- Επεξηγούν και να εφαρμόζουν βασικές αρχές λογιστικής και χρηματοοικονομικής
- Σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ένα πλάνο Μάρκετινγκ.
- Υιοθετούν μια ηθική προσέγγιση στη διαχείριση εταιρικών πρακτικών για την αντιμετώπιση και επίλυση της αυξημένης πίεσης από τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Περιγράφουν τις κύριες θεωρίες ηγεσίας και να τις εφαρμόζουν σε πρακτικές καταστάσεις.
- Επεξηγούν τους κύριους λόγους αντίστασης στην αλλαγή και να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισής της.
- Χρησιμοποιούν δεξιότητες που απαιτούνται για διαπραγμάτευση και επίλυση συγκρούσεων για την ενίσχυση των συνεργασιών προστιθέμενης αξίας.
- Παρουσιάζουν, να συζητούν και να εφαρμόζουν θεωρίες που σχετίζονται με την πρόσληψη, εκπαίδευση, αξιολόγηση και επιβράβευση υπαλλήλων.
- Αξιολογούν κριτικά δεδομένα, να αναλύουν και ερμηνεύουν ευρήματα για να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις.
- Προσδιορίζουν και να χρησιμοποιούν κατάλληλα εργαλεία έρευνας και προσομοίωσης.
- Χρησιμοποιούν ερευνητικές δεξιότητες για να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ερευνητικά έργα στις επιχειρήσεις.
- Συζητούν επιχειρηματικές ιδέες εμπεριστατωμένα και δημιουργικά.
Δομή Προγράμματος στα Αγγλικά
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110DL | Accounting I | 6 |
ACCT-111DL | Accounting II | 6 |
ACCT-211DL | Managerial Accounting | 6 |
ACCT-231DL | Accounting Information Systems | 6 |
BADM-121DL | Business Ethics | 6 |
BADM-230DL | Business Law | 6 |
BADM-231DL | Business Communications | 6 |
BADM-234DL | Organizational Behavior | 6 |
BADM-250DL | International Business | 6 |
BADM-431DL | Research Methods in Business | 6 |
BADM-475DL | Strategy and Business Policy | 6 |
BADM-493DL | Final Year Project | 6 |
ECON-261DL | Principles of Microeconomics | 6 |
ECON-262DL | Principles of Macroeconomics | 6 |
ENGL-100DL | Basic Writing | 6 |
FIN-266DL | Managerial Finance | 6 |
FIN-366DL | Corporate Finance | 6 |
FIN-411DL | Financial Management | 6 |
FIN-430DL | International Financial Management | 6 |
FIN-441DL | Financial Analysis | 6 |
IMGT-486DL | Quantitative Methods | 6 |
IMGT-488DL | Operations Management | 6 |
IMGT-490DL | Analytical Decision Making | 6 |
MGT-281DL | Introduction to Management | 6 |
MGT-482DL | Human Resource Management | 6 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-310DL | Integrated Marketing Communications | 6 |
MKTG-330DL | Marketing and Social Responsibility | 6 |
MKTG-493DL | Strategic Marketing | 6 |
MKTG-496DL | Consumer Behaviour | 6 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MATH-108DL | Finite Maths with Applied Calculus | 6 |
MATH-221DL | Statistics I | 6 |
MATH-321 | Statistics II | 6 |
Δομή Προγράμματος στα Ελληνικά
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110DG | Λογιστική Ι | 6 |
ACCT-111DG | Λογιστική ΙΙ | 6 |
ACCT-211DG | Διοικητική Λογιστική | 6 |
ACCT-231DG | Πληροφοριακά Συστήματα Λογιστικής | 6 |
BADM-121DG | Επιχειρησιακή Ηθική | 6 |
BADM-230DG | Δίκαιο των Επιχειρήσεων | 6 |
BADM-231DG | Επιχειρησιακή Επικοινωνία | 6 |
BADM-234DG | Οργανωσιακή Συμπεριφορά | 6 |
BADM-250DG | Διεθνείς Επιχειρήσεις | 6 |
BADM-431DG | Μεθοδολογία Έρευνας | 6 |
BADM-475DG | Στρατηγική και Πολιτική των Επιχειρήσεων | 6 |
BADM-493DG | Διπλωματική Εργασία | 6 |
ECON-261DG | Μικροοικονομική | 6 |
ECON-262DG | Μακροοικονομική | 6 |
ENGL-100DG | Βασικές Δεξιότητες Γραφής στην Αγγλική | 6 |
FIN-266DG | Εισαγωγή στα Χρηματοοικονομικά | 6 |
FIN-366DG | Χρηματοοικονομικά Επιχειρήσεων | 6 |
FIN-411DG | Χρηματοοικονομική Διοίκηση | 6 |
FIN-430DG | Διεθνής Χρηματοοικονομική Διοίκηση | 6 |
FIN-441DG | Χρηματοοικονομική Ανάλυση | 6 |
IMGT-486DG | Ποσοτικές Μέθοδοι | 6 |
IMGT-488DG | Επιχειρησιακή Διοίκηση | 6 |
IMGT-490DG | Αναλυτική Λήψη Αποφάσεων | 6 |
MGT-281DG | Εισαγωγή στη Διοίκηση | 6 |
MGT-482DG | Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού | 6 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MKTG-310DG | Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ | 6 |
MKTG-330DG | Μάρκετινγκ και Κοινωνική Ευθύνη | 6 |
MKTG-493DG | Στρατηγικό Μάρκετινγκ | 6 |
MKTG-496DG | Συμπεριφορά Καταναλωτή | 6 |
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MATH-108DG | Μαθηματικά και Εφαρμοσμένος Λογισμός | 6 |
MATH-221DG | Στατιστική Ι | 6 |
MATH-321 | Statistics II | 6 |
Μαθήματα ανά εξάμηνο στα Αγγλικά
Semester 1:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110DL | Accounting I | 6 |
ECON-261DL | Principles of Microeconomics | 6 |
MGT-281DL | Introduction to Management | 6 |
MKTG-291DL | Marketing | 6 |
MIS-151DL | Business Software Applications | 6 |
Semester 2:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-111DL | Accounting II | 6 |
ECON-262DL | Principles of Macroeconomics | 6 |
ENGL-100DL | Basic Writing | 6 |
MATH-108DL | Finite Maths with Applied Calculus | 6 |
PSY-110DL | General Psychology I | 6 |
Semester 3:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-234DL | Organizational Behavior | 6 |
MATH-221DL | Statistics I | 6 |
BADM-121DL | Business Ethics | 6 |
BADM-231DL | Business Communications | 6 |
ACCT-211DL | Managerial Accounting | 6 |
Semester 4:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
FIN-266DL | Managerial Finance | 6 |
MIS-220DL | Technologies for the Social Web | 6 |
SOC-101DL | Principles of Sociology | 6 |
MATH-321DL | Statistics II | 6 |
BADM-230DL | Business Law | 6 |
Semester 5:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MGT-482DL | Human Resource Management | 6 |
BADM-431DL | Research Methods in Business | 6 |
MIS-215DL | Project Management | 6 |
MKTG-310DL | Integrated Marketing Communications | 6 |
BADM-250DL | International Business | 6 |
Semester 6:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-475DL | Strategy and Business Policy | 6 |
ACCT-231DL | Accounting Information Systems | 6 |
FIN-366DL | Corporate Finance | 6 |
MIS-351DL | Information Systems Concepts | 6 |
MKTG-330DL | Marketing and Social Responsibility | 6 |
Semester 7:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
IMGT-488DL | Operations Management | 6 |
MIS-390DL | E-Business | 6 |
IMGT-486DL | Quantitative Methods | 6 |
FIN-411DL | Financial Management | 6 |
MKTG-496DL | Consumer Behaviour | 6 |
Semester 8:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-493DL | Final Year Project | 6 |
MKTG-493DL | Strategic Marketing | 6 |
FIN-430DL | International Financial Management | 6 |
IMGT-490DL | Analytical Decision Making | 6 |
FIN-441DL | Financial Analysis | 6 |
Μαθήματα ανά εξάμηνο στα Ελληνικά
Εξάμηνο 1:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-110DG | Λογιστική Ι | 6 |
ECON-261DG | Μικροοικονομική | 6 |
MGT-281DG | Εισαγωγή στη Διοίκηση | 6 |
MKTG-291DG | Μάρκετινγκ | 6 |
MIS-151DG | Εφαρμογές Λογισμικού Επιχειρήσεων | 6 |
Εξάμηνο 2:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
ACCT-111DG | Λογιστική ΙΙ | 6 |
ECON-262DG | Μακροοικονομική | 6 |
ENGL-100DG | Βασικές Δεξιότητες Γραφής στην Αγγλική | 6 |
MATH-108DG | Μαθηματικά και Εφαρμοσμένος Λογισμός | 6 |
PSY-110DG | Γενική Ψυχολογία I | 6 |
Εξάμηνο 3:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-234DG | Οργανωσιακή Συμπεριφορά | 6 |
MATH-221DG | Στατιστική Ι | 6 |
BADM-121DG | Επιχειρησιακή Ηθική | 6 |
BADM-231DG | Επιχειρησιακή Επικοινωνία | 6 |
ACCT-211DG | Διοικητική Λογιστική | 6 |
Εξάμηνο 4:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
FIN-266DG | Εισαγωγή στα Χρηματοοικονομικά | 6 |
MIS-220DG | Τεχνολογίες Κοινωνικών Δικτύων | 6 |
SOC-101DG | Αρχές Κοινωνιολογίας | 6 |
MATH-321DG | Στατιστική ΙΙ | 6 |
BADM-230DG | Δίκαιο των Επιχειρήσεων | 6 |
Εξάμηνο 5:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
MGT-482DG | Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού | 6 |
BADM-431DG | Μεθοδολογία Έρευνας | 6 |
MIS-215DG | Διαχείρηση Έργων | 6 |
MKTG-310DG | Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ | 6 |
BADM-250DG | Διεθνείς Επιχειρήσεις | 6 |
Εξάμηνο 6:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-475DG | Στρατηγική και Πολιτική των Επιχειρήσεων | 6 |
ACCT-231DG | Πληροφοριακά Συστήματα Λογιστικής | 6 |
FIN-366DG | Χρηματοοικονομικά Επιχειρήσεων | 6 |
MIS-351DG | Έννοιες Συστημάτων Πληροφορικής | 6 |
MKTG-330DG | Μάρκετινγκ και Κοινωνική Ευθύνη | 6 |
Εξάμηνο 7:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
IMGT-488DG | Επιχειρησιακή Διοίκηση | 6 |
MIS-390DG | Ηλεκτρονικό Επιχειρείν | 6 |
IMGT-486DG | Ποσοτικές Μέθοδοι | 6 |
FIN-411DG | Χρηματοοικονομική Διοίκηση | 6 |
MKTG-496DG | Συμπεριφορά Καταναλωτή | 6 |
Εξάμηνο 8:
Course ID | Course Title | ECTS Credits |
---|---|---|
BADM-493DG | Διπλωματική Εργασία | 6 |
MKTG-493DG | Στρατηγικό Μάρκετινγκ | 6 |
FIN-430DG | Διεθνής Χρηματοοικονομική Διοίκηση | 6 |
IMGT-490DG | Αναλυτική Λήψη Αποφάσεων | 6 |
FIN-441DG | Χρηματοοικονομική Ανάλυση | 6 |
ΚΥΠΡΟΣ
"*" indicates required fields
Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.
Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (UNIC), με περισσότερους από 14,000 φοιτητές από 100 χώρες του κόσμου, αποτελεί το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Κύπρου.